24 miesiące gwarancji

medinstruments

Drogi Kliencie,sklep Medinstruments.pl oferuje produkty rzetelnych producentów produkujących narzędzia medyczne ze stali chirurgicznej m.in.japońskiej,francuskiej i niemieckiej o wysokich parametrach jakościowych. Gwarantuje wytrzymałość, bezpieczeństwo i komfort pracy. Na wybrane narzędzia medyczne w naszym sklepie producenci udzielają 2 lat gwarancji.

Dwuletni okres gwarancji rozpoczyna się z dniem, w którym otrzymałeś produkt.

Jeśli masz problem z zamówionym przedmiotem, zastrzeżenia dotyczące zakupów to proszę skontaktuj się z nami:

Dział Obsługi Klienta Medinstruments (czynny w godz. w godz. 8:00-16:00 od pon.-pt.)

Tel.:    +48 22 29 85 338

Kom.: +48 720 915 338

E-mail: sklep@medinstruments.pl

REKLAMACJA

Każdy produkt oferowany w sklepie Medinstruments.pl podlega gwarancji. Narzędzia medyczne w naszym sklepie cechuje wysoki wskaźnik jakościowy, zarówno w zarządzaniu produkcją jak i dystrybucją. Jeśli jednak nasz produkt nie działa prawidłowo to prosimy o zgłaszanie reklamacji:

1.Reklamację można składać telefonicznie :

Tel.:    +48 22 29 85 338

Kom.: +48 720 915 338

2. Zapoznaj się z warunkami gwarancji.

Gwarancja dotyczy wad ukrytych (z winy producenta) i uszkodzenia mimo prawidłowego użytkowania.

Nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych, eksploatowania niezgodnego z zaleceniami instrukcji obsługi, użytkowania z elementami niekompatybilnymi z typem produktu oraz materiałów zużywalnych. Reklamowany produkt powinien być odesłany w stanie "czystym".

3. Następnie pobierz i wypełnij FORMULARZ REKLAMACJI Tylko prawidłowo wypełniony formularz skutkuje rozpoczęciem procesu reklamacji. Formularz należy dołączyć do przesyłki.

4. Dołącz do przesyłki dowód zakupu-oryginał/kopia (faktura VAT lub paragon).

5. Pracownik Działu Obsługi Klienta Medinstruments.pl skontaktuje się z Państwem telefonicznie, bądź mailowo w celu omówienia szczegółów reklamacji. Przesyłka musi być opatrzona dopiskiem "REKLAMACJA".

6. Sklep Medinstruments.pl zapewnia Państwu szybkie rozpatrzenie każdej reklamacji.

W przypadku, gdy zakupiony u nas produkt okaże się wadliwy, mają Państwo prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@medinstruments.pl lub drogą pocztową na adres Medinstruments ul.Edwarda Jelinka 8,01-646 Warszawa.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad
  • usunięcia wady
  • zwrócić przedmiot

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamowany towar należy wysłać na adres:

Medinstruments ul.Edwarda Jelinka 8,01-646 Warszawa.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Zespół Medinstruments pomoże w rozwiązaniu Twojego problemu w kwestii zamówienia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium