Pytania i odpowiedzi

Dziękujemy za wybór sklepu medinstruments. Najczęstsze pytania naszych klientów:
FAQ
1. Jak najszybciej można otrzymać przesyłkę ? Sklep Medinstruments.pl gwarantuje wysyłkę w 24 h od pon.-pt (w dni tzw. robocze). Istnieje możliwość wyboru najszybszego typu dostawy, wtedy wszystkie zamówienia złożone do godz.13:00 w dni robocze dotrą do Państwa w ciągu 48 h. Warunkiem wysłania produktów jest zaksięgowanie płatności za zamówienie.

2. Czy oferowane produkty posiadają gwarancję? Wszystkie narzędzia w naszym sklepie internetowym posiadają gwarancję trwającą 24 miesiące od momentu otrzymania produktu przez klienta. Do każdego zamówienia dołączamy potrzebne dokumenty uprawniające do korzystania z gwarancji.

3. Czy oferowane produkty posiadają certyfikaty i dokumenty dopuszczenia do obrotu ? Oczywiście wszystkie oferowane produkty w sklepie medinstruments są certyfikowane. Na naszej platformie sprzedażowej oferujemy narzędzia zaaprobowane przez pracowników służby zdrowia. Produkty w sklepie spełniają normy i oczekiwania placówek medycznych biorących udział w przetargach i konkursach publicznych. Dbamy o wysoką jakość i wszystkie realizowane zamówienia są dokładnie sprawdzane przez dział kontroli jakości.

4. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo ? Zamówienia można składać telefonicznie pod numerem działu obsługi klienta :+48 720915338 lub przy pomocy email: sklep@medinstruments.pl. 

5. Czy wszystkie produkty oferowane w sklepie są dostępne ? Tak. Sklep medinstruments.pl posiada własne centrum magazynowe, z którego realizowane są zamówienia w trybie natychmiastowym. W przypadku chwilowego braku produktu, taką informację zarządca sklepu umieszcza przy produkcie. Istnieje możliwość wysłania powiadomienia mailowego do naszych klientów z informacją o dostawie. Aktualizacja stanów magazynowych jest przeprowadzana na bieżąco i dzięki temu zakupy w sklepie medinstruments.pl są rzetelne.

6. Czy muszę się rejestrować w sklepie ? Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym, nie musisz się rejestrować. Dane potrzebne do realizacji zamówienia podasz przy finalizowaniu zakupu. Jednak rejestracja daje możliwość śledzenia przebiegu realizacji zamówienia, sprawdzania zawartości przechowalni oraz przeglądania historii zakupów. Przy kolejnych zakupach wszystkie dane wstawią się automatycznie.

7. Jak można odzyskać utracone hasło lub zmienić je ? Wystarczy, że wejdziesz w zakładkę odzyskiwania hasła: Przypomnienie hasła do konta .

8. Czy mogę modyfikować zamówienie po potwierdzeniu zapłaty ? Tak. Jednak modyfikacja zamówienia po opłaceniu jest możliwa tylko przez kontakt z biurem obsługi klienta pod numerem +48 720915338 i tylko do czasu przekazania przesyłki firmie kurierskiej.

9. Jak można zapłacić za zamówione produkty ? Medinstruments.pl zagwarantował swoim klientom bezpieczne i wygodne formy płatności jak przelew błyskawiczny, płatność kartą, Pay Pal, BLIK opłata za pobraniem, przelew tradycyjny. Przy zamówieniach składanych telefonicznie przez dział obsługi klienta lub mailowo możliwy jest tylko przelew tradycyjny.

10. Ile kosztuje przesyłka i zwrot ? Wszystkie zamówienia powyżej 300 PLN brutto są zwolnione z kosztów dostawy. 

11. Czy ceny podane w sklepie internetowym są gwarantowane ? Cena, która widnieje przy produkcie w momencie składania zamówienia jest ceną obowiązującą do momentu zakończenia jego realizacji (nawet jeśli w czasie oczekiwania na towar ulegnie zmianie). Wszystkie ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto.

12. Dlaczego część produktów ma stawkę VAT 8 % ? Produkty medyczne sprzedawane w sklepie medinstruments.pl są produktami stricte profesjonalnymi. Posiadają certyfikaty określające przeznaczenie instrumentów, dlatego zgodnie z prawem jest im przypisana preferowana stawka VAT 8 % .Spełniają następujące warunki dla wyrobów medycznych do zastosowania stawki 8 % VAT: niezbędna certyfikacja dla wyrobów medycznych, produkt przeznaczony do użycia bezpośrednio w kontakcie z pacjentem/na pacjencie.
Na pozostałe produkty lub usługi zastosowano 23 % VAT.

13. Czy otrzymam fakturę VAT ? Tak. Do każdego opłaconego i przekazanego do realizacji zamówienia dołączamy dowód zakupu-faktura VAT wygenerowaną automatycznie z certyfikowanego systemu obsługi sprzedaży.

14. Czy sklep internetowy wysyła przesyłki za granicę ? Oczywiście. W przypadku przesyłki zagranicznej prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta pod numerem +48 720915338 lub pod adresem mailowym sklep@medinstruments.pl. Istnieje również możliwość przelewu i wystawienia faktury w walucie: euro. Współpracujemy z firmami kurierskimi, które w bezpieczny i szybki sposób dostarczają przesyłki na całym świecie.

15. Jak mogę zwrócić zakupiony produkt ? Drogi Kliencie, jeśli powodem zwrotu jest reklamacja to wystarczy skontaktować się telefonicznie, bądź mailowo z naszym biurem obsługi klienta. Prosimy o upewnienie się, że produkt został zakupiony w naszym sklepie. Koniecznie przygotuj potwierdzenie zakupu (faktura VAT). Kolejnym krokiem jest wysłanie zdjęcia z widoczną wadą produktu, jeśli wada jest ukryta to prosimy o przesłanie produktu na adres sklepu internetowego, abyśmy mogli rozpocząć proces analizy uznania reklamacji. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji skutkuje przesłaniem nowego pełnowartościowego produktu. Nasi producenci są informowani o poziomie satysfakcji naszych klientów i dopełniamy wszelkich starań, aby nasze produkty chirurgiczne oraz kosmetyczne były niezawodne.

16. W jaki sposób mogę wysłać zapytanie ofertowe (INQUIRY) i jak długo będę czekać na odpowiedź ? Dziękujemy za zainteresowanie produktami w naszym sklepie internetowym. Dział obsługi klienta medinstruments.pl przyjmuje zapytania ofertowe via email oraz telefonicznie. Jeśli zapytanie dotyczy produktów w stałej sprzedaży, to szanując Państwa czas, odpowiedź przesyłamy w ciągu 24 h roboczych.

Zapraszamy do zakupów na platformie sprzedażowej medinstruments .

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium