Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

medinstruments

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Nasza firma szanuje Twoje prawa konsumenckie.

Poniżej zamieściliśmy informacje,które pozwolą Ci szybko i wygodnie wnioskować o wymianę produktu,zgłosić reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

I. WYMIANA

1. W sklepie Medinstruments.pl  wybierz nowy produkt ,na który chcesz wymienić już zakupiony.

2. Złóż nowe zamówienie na wybrany produkt.Wybierz opcję dostawy.

Ważne: w polu"Uwagi" wpisz :"Produkt wybrany w ramach wymiany do zamówienia nr.........".

Dokonaj płatności.

Powyższe kroki spowodują automatyczną rezerwację produktu,który Tobie wyślemy na wskazany adres.

3. Wypełnij FORMULARZ WYMIANY znajdujący się na stronie sklepu.Tylko prawidłowo wypełniony formularz skutkuje rozpoczęciem procesu wymiany.

4. Następnie przygotuj produkt do wymiany:

  • Upewnij się,że zwracasz produkt w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu(wysterylizowanie,użycie lub uraz mechaniczny produktu wyklucza możliwość wymiany).Zapakuj produkt w sposób bezpieczny do transportu.
  • Dołącz do przesyłki dowód zakupu-oryginał/kopia (faktura VAT lub paragon)
  • Dołącz do przesyłki FORMULARZ WYMIANY  (mowa w pkt.3)

Pracownik Działu Obsługi Klienta Medinstruments.pl skontaktuje się z Państwem telefonicznie,bądź mailowo w celu omówienia szczegółów wymiany.

5. Według ustaleń na Państwa email zostanie wysłany list przewozowy do przesyłki z dopiskiem "WYMIANA".List przewozowy należy wydrukować i nakleić na przesyłkę,uprzednio spakowaną.

6.Sklep Medinstruments.pl zapewnia Państwu darmową wymianę i zwrot oraz szybkie rozpatrzenie każdej reklamacji.

7.Należność za wymieniony produkt zostanie przesłana na konto bankowe wskazane w FORMULARZU WYMIANY w terminie określonym w Regulaminie sklepu Medinstruments.pl .

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@medinstruments.pl

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Literacka 27/26, 01-864 Warszawa , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

medinstruments

II. ZWROT TOWARU(odstąpienie od umowy zawartej na odległość)

Drogi Kliencie,jeśli dezycja o zwrocie towaru jest ostateczna i nie znalazłeś w naszej ofercie produktu,który Ciebie satysfakcjonuje ,to poniżej przedstawiamy kilka prostych kroków zwrotu towaru.

1. Przygotuj produkt,który chcesz zwrócić do sklepu.Upewnij się,że produkt jest w stanie nienaruszonym, kompletnym i bez oznak użytkowania.Zapakuj produkt w sposób bezpieczny do transportu.

2. Wypełnij FORMULARZ ZWROTU. Tylko prawidłowo wypełniony formularz skutkuje rozpoczęciem procesu zwrotu.Formularz należy dołączyć do przesyłki lub wysłać skan na adres mailowy: sklep@medinstruments.pl.

3.Wypełnij OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY. Tylko prawidłowo wypełnione oświadczenie skutkuje rozpoczęciem procesu zwrotu.Oświadczenie należy dołączyć do przesyłki lub wysłać skan na adres mailowy: sklep@medinstruments.pl.

4.Dołącz do przesyłki dowód zakupu-oryginał/kopia (faktura VAT lub paragon).

5.Pracownik Działu Obsługi Klienta Medinstruments.pl skontaktuje się z Państwem telefonicznie,bądź mailowo w celu omówienia szczegółów zwrotu.Według ustaleń na Państwa email zostanie wysłany list przewozowy do przesyłki z dopiskiem "ZWROT".List przewozowy należy wydrukować i nakleić na przesyłkę,uprzednio spakowaną.

6.Sklep Medinstruments.pl zapewnia Państwu darmową wymianę i zwrot oraz szybkie rozpatrzenie każdej reklamacji.

7.Należność za zwrócony produkt zostanie przesłana na konto bankowe wskazane w FORMULARZU ZWROTU w terminie określonym w Regulaminie sklepu Medinstruments.pl .

W przypadku zwrotów zachęcamy Państwa do zapoznania się z Regulaminem sklepu Medinstruments.pl. Zgodnie z regulaminem wszyscy Klienci sklepu Medinstruments.pl mają prawo w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn.Jednak każda Państwa opinia powoduje polepszenie standardów naszego sklepu.

 

medinstruments

III. REKLAMACJA

Każdy produkt oferowany w sklepie Medinstruments.pl podlega gwarancji.Do każdego produktu załączamy "Kartę gwarancyjną"danego produktu, określającą przejrzyste warunki gwarancji i czas jej trwania.Narzędzia medyczne w naszym sklepie szczycą się wysokimi wskaźnikami jakościowymi w zarządzaniu produkcją i  dystrybucją.Jeśli jednak nasz produkt nie działa prawidłowo to prosimy o zgłaszanie reklamacji:

1.Reklamację można składać telefonicznie :

Dział Obsługi Klienta:

Tel.:+48 222985338

Kom.:+48 720915338

w godz. 8:00-17:00 od pon.-pt. lub mailowo: sklep@medinstruments.pl

2. Zapoznaj się z warunkami gwarancji.

Gwarancja dotyczy wad ukrytych (z winy producenta) i uszkodzenia mimo prawidłowego użytkowania.

Nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych,eksploatowania niezgodnego z zaleceniami instrukcji obsługi,użytkowania z elementami niekompatybilnymi z typem produktu oraz materiałów zużywalnych.Reklamowany produkt powinien być odesłany w stanie "czystym".

3. Następnie pobierz i wypełnij FORMULARZ REKLAMACJI . Tylko prawidłowo wypełniony formularz skutkuje rozpoczęciem procesu reklamacji.Formularz należy dołączyć do przesyłki.

4. Dołącz do przesyłki dowód zakupu-oryginał/kopia (faktura VAT lub paragon).

5. Pracownik Działu Obsługi Klienta Medinstruments.pl skontaktuje się z Państwem telefonicznie,bądź mailowo w celu omówienia szczegółów reklamacji.Przesyłka musi być opatrzona dopiskiem "REKLAMACJA".

6. Sklep Medinstruments.pl zapewnia Państwu szybkie rozpatrzenie każdej reklamacji.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@medinstruments.pl lub drogą pocztową na adres ul. Literacka 27/26, 01-864 Warszawa .

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Literacka 27/26, 01-864 Warszawa

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Ogólne warunki składania i uznania reklamacji:    1.Reklamacja powinna być złożona na piśmie i wysłana/dostarczona(na email,list polecony,przesyłka kurierska)na adres siedziby Sprzedawcy.W przypadku przesłania w formie e-mail,należy wysłać zeskanowany-poprawnie wypełniony druk reklamacji z kopią dowodu zakupu na adres podany w regulaminie sklepu.2.Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze,pod warunkiem przestrzegania przez Klienta prawidłowych zasad użytkowania towaru,określonych w instrukcji użytkowania.3.Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia-licząc od dostarczenia wymaganych dokumentów oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozpatrzenia reklamacji.Sprzedający zastrzega sobie prawo do wyboru informowania o wyniku reklamacji telefonicznie lub via email. 4.W przypadku uznania reklamacji towar/kompletny produkt(ze wszystkimi jego częściami) należy odesłać na adres siedziby Sprzedającego w oryginalnym fabrycznym opakowaniu.W przypadku zestawów należy odesłać wszystkie jego elementy niezależnie ,która część jest zgłoszona do reklamacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl