Zwroty i reklamacje

Nasza firma szanuje Twoje prawa konsumenckie, dlatego poniżej zamieściliśmy rzeczowe informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie wnioskować o wymianę produktu, zgłosić reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.
1. WYMIANA
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy pod adresem sklep@medinstruments.pl. Do przeprowadzenia sprawnej wymiany prosimy o wypełnienie formularza FORMULARZ WYMIANY i wysłanie skanu lub oryginału na adres medinstruments. Następnie przygotuj produkt do wymiany:
Upewnij się, że zwracasz produkt w stanie niezmienionym w oryginalnym opakowaniu (wysterylizowanie, użycie lub uraz mechaniczny produktu wyklucza możliwość wymiany). Zapakuj produkt w sposób bezpieczny do transportu.
Dołącz do przesyłki dowód zakupu-oryginał/ kopia (faktura VAT lub paragon). Dołącz do przesyłki FORMULARZ WYMIANY .
Jeśli jest różnica w cenie między zakupionym produktem ,a produktem na który chcemy dokonać wymiany to rozliczenie należności nastąpi w trakcie procedury wymiany.
Koszt odesłania towaru poniesiony przez klienta nie ulega zwrotowi.
Wymiana jest możliwa do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.
(Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik , dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.)
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:
Sklep Medinstruments ul. Edwarda Jelinka 8, 01-646 Warszawa , jednak nie później, niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

2. ZWROT TOWARU
(odstąpienie od umowy zawartej na odległość)
Drogi Kliencie, jeśli decyzja o zwrocie towaru jest ostateczna i nie znalazłeś w naszej ofercie produktu, który Ciebie satysfakcjonuje, to poniżej przedstawiamy kilka prostych kroków zwrotu towaru.
a. Przygotuj produkt, który chcesz zwrócić do sklepu. Upewnij się, że produkt jest w stanie nienaruszonym, kompletnym i bez oznak użytkowania. Zapakuj produkt w sposób bezpieczny do transportu, następnie zwróć do nas na adres:
Sklep Medinstruments, ul. Edwarda Jelinka 8, 01-646 Warszawa, jednak nie później, niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
b. Wypełnij FORMULARZ ZWROTU. Tylko prawidłowo wypełniony formularz skutkuje rozpoczęciem procesu zwrotu. Formularz należy dołączyć do przesyłki lub wysłać skan na adres mailowy: sklep@medinstruments.pl.
c. Dołącz do przesyłki dowód zakupu-oryginał / kopia (faktura VAT lub paragon).
d. Nasz pracownik działu obsługi klienta medinstruments skontaktuje się z Państwem telefonicznie, bądź mailowo w celu omówienia szczegółów zwrotu.
e. Należność za zwrócony produkt zostanie przesłana na konto bankowe wskazane w FORMULARZ ZWROTU w terminie określonym w regulaminie sklepu medinstruments.pl .
W przypadku zwrotów zachęcamy Państwa do zapoznania się z regulaminem sklepu medinstruments. Zgodnie z regulaminem wszyscy klienci sklepu medinstruments mają prawo w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn. Jednak każda Państwa opinia powoduje polepszenie standardów naszego sklepu.

3. REKLAMACJA
Każdy produkt oferowany w sklepie medinstruments podlega gwarancji. Narzędzia medyczne w naszym sklepie cechuje wysoki wskaźnik jakościowy, zarówno w zarządzaniu produkcją jak i dystrybucją. Jeśli jednak nasz produkt nie działa prawidłowo to prosimy o zgłaszanie reklamacji:
a. Reklamację możesz składać telefonicznie :
dział obsługi klienta medinstruments (czynny w godz. w godz. 8:00-16:00 od pon.-pt.)
Tel. +48 22 29 85 338
Kom. +48 720 915 338
lub napisz do nas na adres : sklep@medinstruments.pl
b. Zapoznaj się z warunkami gwarancji.
Gwarancja dotyczy wad ukrytych (z winy producenta) i uszkodzenia mimo prawidłowego użytkowania. Nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych, eksploatowania niezgodnego z zaleceniami instrukcji obsługi, użytkowania z elementami niekompatybilnymi z typem produktu oraz materiałów zużywalnych. Reklamowany produkt powinien być odesłany w stanie "czystym".
c. Następnie pobierz i wypełnij FORMULARZ REKLAMACJI . Tylko prawidłowo wypełniony formularz skutkuje rozpoczęciem procesu reklamacji. Formularz należy dołączyć do przesyłki.
d. Dołącz do przesyłki dowód zakupu-oryginał / kopia (faktura VAT lub paragon).
e. Pracownik działu obsługi klienta medinstruments skontaktuje się z Państwem telefonicznie, bądź mailowo w celu omówienia szczegółów reklamacji. Przesyłka musi być opatrzona dopiskiem "REKLAMACJA".
f. Sklep medinstruments.pl zapewnia Państwu szybkie rozpatrzenie każdej reklamacji. W przypadku, gdy zakupiony u nas produkt okaże się wadliwy, mają Państwo prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
W związku z wadą możesz żądać: wymiany rzeczy na wolną od wad, usunięcia wady lub zwrot wpłaconej należności.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas twojego zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamowany towar należy wysłać na adres: Medinstruments ul. Edwarda Jelinka 8, 01-646 Warszawa.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Zespół medinstruments jest do Państwa dyspozycji w przypadku dodatkowych pytań pod numerami :
Tel. +48 22 29 85 338
Kom. +48 720 915 338

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium