Gwarancja

Drogi Kliencie, sklep medinstruments oferuje produkty rzetelnych producentów wytwarzających narzędzia medyczne ze stali nierdzewnej chirurgicznej m.in. japońskiej, francuskiej i niemieckiej o wysokich parametrach jakościowych. Gwarantuje wytrzymałość, bezpieczeństwo i komfort pracy. Na narzędzia medyczne w naszym sklepie producenci udzielają 2 lata gwarancji. Dwuletni okres gwarancji rozpoczyna się z dniem, w którym otrzymałeś produkt.

Jeśli masz problem z zamówionym przedmiotem, zastrzeżenia dotyczące zakupów to proszę skontaktuj się z nami:

Dział obsługi klienta medinstruments (czynny w godz. w godz. 8:00-16:00 od pon.-pt.) Tel. +48 22 29 85 338, Kom. +48 720 915 338

E-mail: sklep@medinstruments.pl

REKLAMACJA

Każdy produkt oferowany w sklepie medinstruments.pl podlega gwarancji. Narzędzia medyczne w naszym sklepie cechuje wysoki wskaźnik jakościowy, zarówno w zarządzaniu produkcją jak i dystrybucją. Jeśli jednak nasz produkt nie działa prawidłowo to prosimy o zgłaszanie reklamacji telefonicznie lub mailowo :

  • Reklamację można składać telefonicznie : Tel.+48 22 29 85 338, Kom. +48 720 915 338
  • Zapoznaj się z warunkami gwarancji :

gwarancja dotyczy wad ukrytych (z winy producenta) i uszkodzenia mimo prawidłowego użytkowania. Nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych, eksploatowania niezgodnego z zaleceniami instrukcji obsługi, użytkowania z elementami niekompatybilnymi z typem produktu oraz materiałów zużywalnych. Reklamowany produkt powinien być odesłany w stanie "czystym".

  • Następnie pobierz i wypełnij FORMULARZ REKLAMACJI . Tylko prawidłowo wypełniony formularz skutkuje rozpoczęciem procesu reklamacji. Formularz należy dołączyć do przesyłki.
  • Dołącz do przesyłki dowód zakupu-oryginał/kopia (faktura VAT lub paragon).
  • Pracownik działu obsługi klienta medinstruments.pl skontaktuje się z Państwem telefonicznie, bądź mailowo w celu omówienia szczegółów reklamacji. Przesyłka musi być opatrzona dopiskiem "REKLAMACJA"

Sklep Medinstruments.pl zapewnia Państwu szybkie rozpatrzenie każdej reklamacji. W przypadku, gdy zakupiony u nas produkt okaże się wadliwy, mają Państwo prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail  : sklep@medinstruments.pl lub wadliwy produkt wysłać na adres Medinstruments ul. Edwarda Jelinka 8 domofon nr 3, 01-646 Warszawa.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad
  • usunięcia wady
  • zwrócić przedmiot

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Zespół medinstruments jest do Państwa dyspozycji w przypadku dodatkowych pytań pod numerami :

Tel.:    +48 22 29 85 338    

Kom.:  +48 720 915 338

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium